pozycjonowanie stron

Jeśli chcesz zaistnieć w sieci pozycjonowanie stron – sprawdź na http://mateuszkozlowski.pl, powinno stać się Twoim priorytetem. Dzięki takiemu rozwiązaniu Twoja strona jest widoczna w sieci. Stosowanie optymalizacji stron niesie ze sobą pozytywne korzyści. Aby poznać je wszystkie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł.

Znajdziesz w nich podstawowe informacje na temat charakterystyki wyszukiwarek.  

Pozycjonowanie stron www – prosta definicja 

Zanim przejdziemy do konkretów warto wyjaśnić czym jest pozycjonowanie stron w Google? W tym celu posłużymy się prostą definicją. Dzięki zrozumieniu teorii z powodzeniem możemy przejść do całego omówienia działań wyszukiwarek w sieci. 

Pozycjonowanie stron internetowych to zbiór czynności mających na celu zwiększenie widoczności strony. Jest to rodzaj usprawnienia działań reklamowych. Optymalizacje strony to marketing internetowy w dość w podstawowej formie. Jako gałąź marketingu online pozwala na lepsze dotarcie do konkretnych grup docelowych. Działania te opierają się na dopasowaniu się do sztucznej inteligencji. Prawidłowe dopasowanie zwykle jest połączone z działaniami SEO. 

Jak pozycjonowanie stron wpływa na wyniki wyszukiwania? 

Kiedy w wyszukiwarkę internetową wpisujemy dowolne hasło zwykle myślimy, że stron na karta są poukładane wg. ilości wejść, dobrej szaty graficznej albo dobrej jakości artykułów. Nic bardziej mylnego. Strony internetowe są najczęściej dobrze pozycjonowane przez skuteczny marketing internetowy oraz dobrej znajomości zasad SEO.  Rzadko strona pojawiająca się w 1 wynikach wyszukiwania posiada dość dużą ilość wejść. 

W celu łatwego zrozumienia na czym polega audyt SEO warto omówić rozkład pierwszej karty wyszukiwarki. Z racji tego, że Google to najbardziej popularna wyszukiwarka w Polsce skupimy się właśnie na niej. Karta Google można podzielić na 3 kolumny. W pierwszej z nich znajduje się reklama. To strony pozycjonowane płatnie. To działania zwykle wykonywane przez firmy marketingowe. Marketing internetowy SEM, bo tak nazywamy działania płatne mogą wykorzystywać strategię SEO. Za tego typu czynności odpowiada specjalista SEO oraz poszczególne działy w firmie.

Środkowa kolumna to wyniki darmowe. Za tego typu pozycje nie pobiera się żadnych opłat. Opierają się na 100% działaniach SEO. Tymi działaniami zajmuje się SEO freelancer jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby działami zajmował się specjalista SEO, który jest zatrudniony w agencji marketingowej. Wyniki te w zależności od frazy kluczowej mogą wyglądać różne. Wszystko to jest zależne od użycia frazy. W przypadku wyników o charakterze lokalnym, które zawierają nazwę miasta strona wyszukiwarki prezentuje się nieco inaczej. Podczas użycia frazy z nazwą miasta strony www mogą pojawiać się w specjalnej kolumnie z mapą. To rozwiązanie pozwala na wyróżnienie strony www w postaci wizytówki. Kolumna z mapą pozwala użytkownikowi na szybkie odnalezienie firmy np. podczas zakupów czy spaceru. Na aplikacji mobilnej dany użytkownik może z pomocą mapy Google dotrzeć do interesującej lokalizacji. Jednak dodanie frazy z miastem nie zawsze jest wymagane. Jeśli klient ma włączone powiadomienia odnośnie lokalizacji klient może znaleźć twoją stronę na wizytówce, połączyć się z mapami Google czy zadzwonić do firmy.

Pod środkową kolumną znajduje się ostatnie reklamy płatne. Ten typ reklamy też jest podyktowanymi działaniami SEM oraz SEO.

Dobrze napisany tekst SEO pod pozycjonowanie stron

Sama merytoryka, przestrzeganie zasad ortografii czy interpunkcji to za mało. Tekst musi mieć odpowiedni link building rozłożony po całym teksie. Biorąc zlecenia od SEO frelancer musisz pamiętać, aby linki były naturalne wstawione do tekstu. Najlepiej jeśli link building kryje się pod frazami kluczowymi.

By admin