W obecnych czasach nie można funkcjonować bez internetu w żadnej dziedzinie naszego życia. Niemal każda działalność działa i rozwija swoje możliwości wykorzystując do tego celu połączenia internetowe. Pozwala on na dotarcie do coraz większego grona odbiorców. A dla wielu przedsiębiorców jest on siłą napędową dla firmy. Internet mamy niemal w każdym urządzeniu, dziś nie wyobrażamy sobie również tego, aby telefony nie miały połączenia z siecią internetową. Dzięki połączeniu zalet internetu i telefonu komórkowego powstała telefonia internetowa . Jej działanie polega na wykonaniu połączeń głosowych dzięki protokołowi internetowemu, gdzie wszystkie dane wysyłane są zgodnie z normą IP.
Kto może korzystać z usług VoIP?
Każdy, kto posiada stały dostęp do szerokopasmowego internetu o szybkości łączą minimum 128 kbit/s może korzystać z takiej usługi. Niezbędne jest również odpowiednie oprogramowanie(Spikon). Ważną zaletą telefonii internetowej jest to, że możemy odbierać połączenia przebywając w dowolnym miejscu na świecie. Bez ponoszenia wysokich kosztów, związanych z połączeniami wykonywanymi poza granicami kraju, jak i roamingiem. Aby móc cieszyć się usługą telefonii internetowej, jak najwyższej jakości, należy wybrać sprawdzonego, i zaufanego dostawce. Na rynku jest wiele firm, które oferują tego typu usługi. Jednak nie każda świadczy usługi w sposób profesjonalny i rzetelny. Wybierając odpowiedniego dostawcę należy kierować się przede wszystkim doświadczeniem operatora, jej innowacyjnością i dobrą opinią wśród klientów.
Spikon
Spikon jest polskim operatorem, który stawia na wysoką jakość swoich usług. Ciągle inwestuje w rozwój swoich pracowników, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta. Osoby zatrudnione w Spikon posiadają długoletnie doświadczenie w dziedzinie telekomunikacji. Firma zapewnia całkowicie darmowe przeniesienie numeru i pomaga w załatwieniu wszelkich niezbędnych formalności. Dzięki dużemu zaufaniu, przedsiębiorcy korzystają z usług Spikon przez lata. Firma świadczy dla swoich klientów takie usługi jak faks wirtualny, telekonferencja głosowa, SIP Trunk, Call Center, nagrywanie połączeń. Dzięki dialerowi automatycznemu możliwe jest nadzorowanie połączeń wychodzących. Firma telekomunikacyjna posiada kompleksową ofertę dla firm, aby wspierać ich funkcjonowanie i rozwój. Firma może również pochwalić się wysoką jakością usług, jak również ich niezawodnością. Dodatkowo firma oferuje profesjonalne wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości i pytania ze strony każdego klienta. Firma ceni sobie przede wszystkim satysfakcję i zadowolenie swoich klientów. Ich sukcesy są sukcesami systemu Spikon. Stawia również na przejrzystość odnośnie zawieranych umów i kosztów. Konkurencyjne ceny i najwyższa jakość usług są dla Spikon najważniejsze. Dobrze wybrany operator telefoniczny to gwarancja sukcesu każdej działalności. Co jest niezwykle istotne to fakt, że oferta może być dopasowana do indywidualnych oczekiwań i preferencji każdego przedsiębiorcy.