Słowa kluczowe stanowią istotną część pozycjonowani i w dalszym ciągu wpływają znacząco na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Jednak należy wykorzystywać ten zakres seo marketingu umiejętnie, gdyż może on zarówno pomóc i zaszkodzić witrynie, którą staramy się pozycjonować.
Klucze do sukcesu – na przykładzie pozycjonowania stron Bydgoszczy
Słowa kluczowe to popularne frazy i zestawienia słów, które są wyszukiwane przez użytkowników sieci w związku z konkretnym tematem. Dla przykładu mogą to być tematy powiązane z Bydgoszczą. Pozycjonowanie stron lokujących produkty i miejsca Bydgoszczy musi opierać się na frazach kluczowych powiązanych z miastem – np. atrakcje Bydgoszcz czy najlepsza kawiarnia Bydgoszcz. Robiąc pozycjonowanie stron bydgoszcz słowa kluczowe powinny pojawić się w tytułach podstron. Każda podstrona musi mieć unikalny tytuł, który stanowi odpowiedź na pytanie użytkownika w wyszukiwarce.
Tekst alternatywny obrazków związanych z Bydgoszczą dla pozycjonowania stron
Każdy dowolny plik graficzny, jaki umieszczony zostanie w treści strony powinien posiadać wypełniony parametr „alt” (określany jako tekst alternatywny). Przy pozycjonowaniu stron Bydgoszczy może to być nazwa miasta albo miejsca, zabytku, atrakcji – w zależności, o czym jest dany artykuł. Alt musi nawiązywać do tematu artykułu oraz może stanowić frazę kluczową z danej tematyki.
Treść tekstowa przy pozycjonowaniu Bydgoszczy
Treść tekstowa na stronie to podstawa, która ma ogromne znaczenie w przypadku pozycjonowania. Bydgoszcz czy cokolwiek innego będzie tematem naszej witryny musi być odpowiednio opisany meta oraz zoptymalizowany pod kątem linkowania czy słów kluczowych. Jednak musimy pamiętać, by takie frazy wplatać w tekst w miarę naturalnie i logicznie oraz w niezbyt dużej ilości – jest to uzależnione od formy i długości tekstu. Linkowanie także należy stosować rozsądnie – ma ono większe znaczenie dla sklepów internetowych. Content na stronie musi być ciekawy, unikalny, zoptymalizowany pod wyszukiwarki oraz przyciągający stylistką.