Reklama Adwords to jedna z najczęściej wybieranych form marketingu w sieci. Pomimo tego, że z tego narzędzia korzysta już wiele osób, to nadal reklama adwords budzi wiele pytań i wątpliwości. Jak stworzyć dobrą reklamę Adwords? Podpowiadamy!
Od czego zaczynamy?
Jakie kroki powinniśmy podjąć, gdy zdecydujemy się na reklamę Adwords? Od czego zaczynamy tworzenie reklamy? Naszym pierwszym krokiem powinno być ustalenie swoich oczekiwań, czyli tego, co oczekujemy po kampanii linków sponsorowanych. Jakie dokładnie cele biznesowe nam przyświecają? Na pewno potencjał reklamy Adwords jest duży. Możemy ją wykorzystać do zwiększenia widoczności firmy w sieci, jak również do budowania marki. To jednak nie wszystko, ponieważ to samo narzędzie może nam posłużyć do budowania przewagi nad konkurencją, promowania produktów bądź usług, ale nie tylko. Równie dobrze możemy wykorzystać kampanię linków sponsorowanych do pozyskania nowych klientów, jak również do tego, by dotrzeć do grupy docelowej, a więc do osób, które może zainteresować nasza oferta. Ustalając swoje oczekiwania, warto dobrze przeanalizować, który aspekt najbardziej nas interesuje, a następnie tak ukierunkować kampanię, by go osiągnąć.
Tworzenie dobrej reklamy Adwords – samodzielnie czy z agencją Adwords?
Można spotkać się z przekonaniem, że tworzenie reklamy Adwords jest banalnie proste i można zająć się tym we własnym zakresie. Jednak praktyka pokazuje, że firmy, które zdecydowały się na samodzielne prowadzenie kampanii Adwords, wcale nie osiągnęły zadowalających efektów. Powód tego jest banalnie prosty, nie wiedzieli, na czym polega skuteczne tworzenie reklamy Adwords. Aby stworzyć kampanię, którą zaakceptuje Google i pozwoli osiągnąć wyznaczone cele, trzeba mieć szeroką wiedzę, liczne umiejętności oraz praktykę, a więc znać się na tym. Ekspertami od kampanii linków sponsorowanych są agencje Adwords, więc to właśnie współpracując z nimi, możemy osiągnąć sukces. Co ważne, stawiając na usługi profesjonalnej agencji Adwords, możemy być pewni, że zapewni nam wsparcie na każdym etapie współpracy, a nawet przejmie na siebie nie tylko stworzenie reklamy Adwords, ale również prowadzenie całej kampanii.
Planujemy kampanię Adwords – o czym jeszcze należy pamiętać?
Na etapie planowania musimy również ustalić, jaki dokładnie budżet zamierzamy przeznaczyć na kampanię linków sponsorowanych. Aby wszystko dobrze oszacować, warto sprawdzić finanse firmy, ustalić, ile możemy przeznaczyć na kampanię. W tym miejscu warto również wspomnieć, że kampania linków sponsorowanych ma to do siebie, że daje możliwość zarządzania jej budżetem i sprawowania pełnej kontroli nad wszystkim wydatkami. Oznacza to, że sami na podstawie posiadanego budżetu możemy ustalić, ile zapłacimy za kliknięcie reklamy, jak również, ile środków przeznaczymy na dzienny budżet reklamy. Jeśli wszystko oszacujemy wcześniej, to koszty nigdy nas nie zaskoczą, a więc również unikniemy kłopotów finansowych, które dla firmy mogą być poważną przeszkodą.
SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl