SEO blog jest ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej, jeśli chodzi o zauważanie postów na blogach w wyszukiwarkach takich jak Google. Dziś sprawia to, że SEO dla blogerów jest jednym z głównych problemów wartych poświęcenia dużo czasu i wysiłku na naukę i wdrażanie podczas procesu tworzenia treści. Teraz gdy jesteśmy w 2020 r., Aż 93% doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki, a dla 92,04% tych użytkowników, Google jest ich ulubioną wyszukiwarką.
Dla wielu twórców treści seo blog jest niezwykle skomplikowane. Łatwo jest myśleć, że żadna lista strategii SEO na blogach nie może mieć istotnego znaczenia. Inni sprawiają, że Google jest ponurym żniwiarzem, który ręcznie wybiera, które blogi mają pozwolić żyć, a które pozbawić cennego organicznego ruchu wyszukiwania. Sześć lat temu, kiedy po raz pierwszy zacząłem uczyć się, jak założyć blog, też tak się czułem – całkowicie przytłoczony i nie jestem pewien, które strategie SEO blogów faktycznie działają, a które marnują mój cenny czas.
Ale powiększając mojego bloga do milionów corocznych czytelników, dowiedziałem się, że Google nie chce cię zdobyć. Gigant wyszukiwarek naprawdę cię potrzebuje. Pragną świeżych, wysokiej jakości treści, które dają użytkownikom najlepsze możliwe odpowiedzi na pytania, które zadają. I na tym właśnie polega blog SEO. Wiąże zawartość bloga z rozwiązaniami, których szukają ludzie, i daje wyszukiwarkom szansę na rozpoznanie odpowiednich treści wysokiej jakości. A co, jeśli to właśnie robisz… ale Twój blog nadal nie generuje ruchu ? Zastosuj 10 strategii SEO na blogach i tak się stanie.
10 zasad dobrego SEO blogu
1. Ulepsz swoje badanie słów kluczowych
2. Skoncentruj się na zamiarach użytkownika (nie wyszukiwarkach)
3. Nie spiesz się, pisząc blogi nagłówki przyjazne SEO
4. Użyj odpowiednich tagów nagłówka
5. Zoptymalizuj adres URL swojej strony
6. Bądź strategiczny dzięki swoim linkom
7. Stwórz kuszący metaopis
8. Zoptymalizuj swoje zdjęcia
9. Zapewnij łatwość obsługi mobilnej i skróć czas ładowania strony
10. Promuj swoje treści
Zacznijmy od tego, co powinieneś robić przed w trakcie i po utworzeniu postu.
Najbardziej fundamentalny element wszystkich strategii SEO zaczyna się od nauki badania słów kluczowych – i znalezienia wspaniałych możliwości słowa kluczowego do rankingu. Jeśli użyjesz ich zbyt wielu, w najlepszym razie twoja treść brzmi tak, jakby została napisana przez R2-D2. W najgorszym przypadku Google uważa, że upychasz słowa kluczowe i karze ranking witryny. Niedobrze. Nowe blogi mają również niższą władzę domenową (gdy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy) i dlatego nie mają takiej samej wagi jak starsze, bardziej renomowane strony internetowe. W rezultacie ranking bardziej konkurencyjnych słów kluczowych może być trudny, a wysiłki na rzecz promowania bloga będą wymagały więcej czasu. Jeśli jesteś nowym blogerem, najlepszym typem słów kluczowych do wypróbowania jest:
● Niski poziom trudności
● Wysoka głośność
● Wysoki współczynnik klikalności
Celem jest znalezienie od trzech do pięciu słów kluczowych (od jednego do trzech wyrazów) i od jednego do dwóch słów kluczowych o długim ogonie (całe frazy, których ludzie szukają). Słowa kluczowe z długim ogonem mają mniejszy ruch i konkurencję, ale są równie cenne.
SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl