Jeśli prowadzisz swoją firmę w Bydgoszczy lub regionie i posiadasz jej stronę internetową, zapewne słyszałeś w kontekście skutecznej reklamy o rozwiązaniu jakim jest pozycjonowanie lokalne lub regionalne. Jeśli chodzi o nasze miasto, bydgoszcz pozycjonowanie stron jest o tyle łatwiejsze, że skupiamy się w nim na jednym tylko rynku, a mianowicie właśnie tym nam najbliższym, czyli bydgoskim. Co jednak zrobić w sytuacji, kiedy prowadzimy firmę ogólnopolską z agencjami lub oddziałami w wieli miastach, a Bydgoszcz jest jedynie jednym z nich. Jak skutecznie pozycjonować stronę firmową, aby trafiła ona do naszych bydgoskich klientów?
Pozycjonowanie stron firm ogólnopolskich z filiami w różnych miastach
Stosunkowo często zdarza się, że dana firma ma swoją centralę w jednym mieście, a oddziały w wielu innych, chociażby w Bydgoszczy. Pozycjonowanie stron powinno się wtedy odbywać na nieco innej zasadzie, która będzie użyteczna w zasadzie już na etapie tworzenia swojej strony www. Warto bowiem stworzyć stronę ogólną, opisującą naszą działalność, a także podstronę poświęconą każdemu oddziałowi, a co za tym idzie, każdemu miastu. Takie rozwiązanie pozwoli skutecznie pozycjonować stronę nie tylko w zakresie ogólnopolskim, ale także lokalnym. Dzięki takiemu zabiegowi, pozycjonowanie strony w Bydgoszczy będzie równie skuteczne w przypadku firm o wielu oddziałach, jak w przypadku firm typowo lokalnych. Trzeba przy tym pamiętać, że każda z podstron powinna zawierać unikalne i wartościowe treści, które będą dobrze widziane przez wyszukiwarkę Google. Tylko takie treści bowiem zostaną przez nią zauważone i wysoko ocenione, co również wpłynie na jakość pozycjonowania. Widzimy więc, że jeśli chodzi o Bydgoszcz pozycjonowanie stron w regionie będzie skuteczne zarówno w przypadku firm typowo lokalnych, jak i tych o wielu oddziałach. Warto więc postawić na to lekceważone często rozwiązanie i pozycjonować z osobna każdą podstronę poświęconą oddzielnemu regionowi.